NEEEJ!

Åhh gud jag vill inte leva idag! jag är så trött jag har fått den skiten jag brukar få när jag gör för mkt och sover för lite. Jag kan knappt ha kläder på mig, inget som sitter åt mit min kropp i alla fall. Hmm mig utan kläder;) de vill ni se va? hmm ne kanske inte. Men men. Asså jag har matte nu kan ni tänka er? jag ass trött och ont i hela kroppen tror ni att jag har tålamod till de ELLER?:-O ehh NEJ! men aa Helen och Josefin jobbar jag nicka rlite då och då när dem frågar nått. (det är drf jag ÄLSKAR grupp arbeten=) haha detta är fan illa. Och sedan är de ENG! FUUUUUCK! asså nejoch vi har redovisning idag med! JAG ORKAR INTE! sedan ska man till stallet och sedan gymmer med Matilda men när jag kommer hem blir de ingen dator eller telefon jag ska SOVA! min kropp måste få vila, anars kommer den inte orka mer snart (om jag känner den rätt). Gud jag måste lära mig ta hand om mig själv mer. Asså jag tränar ju och så, men om man tränar mkt måste man även få en hel del sömn (vilken jag SUGER PÅ) men de får nog bli ändring på de snart.

Åhh gud va jag käner att detta inlägger blev posetift idag! haha men va fan ni älskar mig endå;)

Love yah<3


Jag ÄLSKAR läppar de vet ni;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0