The world would suck without me

YEES IT WILL!!

Men i alla fall hej hopp i linon skogen. Idag eller nu har jag faktiskt en hel del att skriva om tror jag man vet ju aldrig med mig. Vi kan ju börja med att tala om hur fuking trött jag är! i morgon är jag LEDIG från skolan. Åhh fan va sjönt för henne tänker ni säkert nu! HELL NO!! I morgon ska jag upp vid 7 tiden för att åka till stallet och mata hästarna och ta ut några av dom KUL?? öhhh NEEEEJ! men men har man häst så har man får väll sova när jag kommer hem eller nått i den stilen.

Sedan har jag en till sak som jag stör mig på och de ät BT! Jag tycker dem skriver så sjukt onödiga saker så de fan är läskigt! Idag hade dem skrivit på fram sidan om någon tant som hade slått rekor i pansions sparande! ofta man vill läsa de? alla i borås vill ni de? jag tycker i alla fall att de är HELT oitresant! Okej okej vissa gammla kanske tycker de är intresant men jag kna knappas tänka mig att en majoritet tycker de. Och om de nu är så vart i helvete är världen påväg?:O Då tänker säkert ni men vad fan vill du läsa om då? Jo jag tycker så här efter som BT är en lokal tidning som ska skriva om Borås där de inte händer sådär jätte mkt i,. Då tycker jag att man antingen kan skriva lite mer om Sverige i helhet (som de faktiskt händer en hel del i) eller i världen där de defenitift händer saker. Men nehe då?

Sen var de en sak som hände när jag var i stallet idag eller inne i rid huset, då satt de tre fyra ungar uppe i caffirérian och så satt dem och knackade på rutan in till manechen. Vilket var ENORMT störande. Sedan när jag kommer ut där ifrån kutar en liten kille fram till mig han kanske var 10-11 år. "Fan va snygg du är!" jag bara tittar på pojken "ömm aa tack du" killen fnissar och springen iväg!
Jag stod kvar i typ 3 min och funderade över vad i helvete de var som hände? jag menar hmm om han är sån när han är 11-12 hur fan ska ungen bli när han är som mig? 16-17;P haha ja ja jag tyckte de va lite chokerande sådär;)

Ne nu ska jag sova. Vet ni vad jag nyss fick veta? jag kan sova till i alla fall 9-10 i morgon bitti för Carro skulle fodra:D TJOHO! så alla mina kompisar ta er någon stans!


Hmm lite söt kansnke jag är i alla fall;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0