Ta åt er!

Okej nu ska jag lära er alla läsare en sak. De är många som tror att ett barn som har en mamma och pappa som har gått om pengar alltid har de bra och får vad hon/han vill. Jag ka erkänna att min familj har de bar stält visst men de betyder inte att vi mår bra och får allt vi pekar på, Visst jag får mkt dyra kläder men de är inte jag som ber om de, de är min mamma som älskar att handla kläder.

De är många som tror att alla barn som mig har de bra och att mamma gör allt. FAN HELER! Inte här i alla fall. Här duger man inte till. Jag tvätter din jävlla kläder varje dag och du bara skäller och säger att jag inte gör nån ting, jag tvättar,diskar,städar och går ut med hunden. Vad fan gör du då? INGEN TING! åhh jag är såå trött på detta nu. Nästa gång de kommer upp då jävllar ska du får höra min åsikt med!  
 
Ni ska jag sätta mig och skriva en jävlla anons åt dig:@ Vrf ska jag vara så jävlla snäll hela tiden?:@ Åhh aja kanske skeiver sen!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0