ÅHHH

Jag är så trött på folk som går bakom ryggen på en. Kompisar som man tror kan lite på me som sedan går och snackar bakjom ryggen på en! så trött på de. Sen folk som går runt och snackar skit så att man hör men dom säger de till nån annan men de är meningen att man ska höra. Såå hilma trött på de.så alla som läser min blogg kom ihåg de!

Snart ska jag ka iväg och grilla men Matilda,Gabban,Wikman och Richard;) kommer bli ass mysigt och jag kan behöva piggas upp lie. I morgon åker jag även till min pappa i Stockholm så de kanske blir lite torrt på bloggen;) men jag finns altid på mobilen=) smsa eller ring altid lika roligt när folk hör av sig. Jag kommer tillbaka bill borås Måndagen den 3/8 dagen innan jag fyller 16=) och då jävllar ska jag ut på vägarna=)

Men hoppas alla får en bra sommar:) Love yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0