Helgen!


Dagens bränna;P

Fredag: Denna dagen SÖG!! såå jävlla seg men men fins inte mycket mer att säga om den!


Lördag: På förmidagen va jag på Liseberg med roddarna och Lollo;) hmm de va helt okej lite segt bara för de va SJUUUKT långa köer och sen va inte allt öppet, så de va lite lång tråkigt. Men sen åkte jag och mötte Josefin för hon skulle sova här:) så vi va hemma hoss mig och kollade film och åkte in till stan för att träffa Simon men han mådde dåligt så de sket sig. Så vi köpte godis=) hihi och äcklades av fylle gubbad;) hehe. Sen satt vi hemma hos mig och snackade om en massa jag roliga saker:) + att Josefin snackade i telefon;) sen sov hon hoss mig:)

Söndag: Tränade på mogonen sen stannade vi och solade på öss hela dagen såå jävlla mysigt;P Sen åkte vi hem och chilla lite;P sen åkte Josefin hem till sig för att vara med sin mamma. Sen har jag bara varit hemma hela dagen.;)
<3

Detta har varit en jävlligt nice dag=) Älskar dig Josefin Hjelm<3

Btw Viktor va jätte duktig förra helgen;) nu skrver jag de lille vänn;):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0