Ja ni får slå mig

Förlåt jag vet jag vet jag har inte uppdaterat, men jag hinner inte med detta! men ni ska få en uppdatering i alla fall=)

Måndag: Var i skolan efter de åkte jag till Emil va hemma hos honom och myste, åkte hem någon gång på kvällen.

Tisdag: Vad gjorde jag i tisdags? jo jag skulle ta svin spritan med de blev inte så så kanske ska göra de i morgon, sedan va jag hemma och jobbade lite med företaget. Sedan på kvällen blev de träning.

Idag: Skolan. Sedan drog jag till emil för vi skulle kolla film 17:30 flickan som lekte med elden. Den va riktigt bra tyckte vi båda:D så nu blir de att vi går på trean med;P fett nice, så nu sitter jag här hemma och skriver upp skolor till i morgon. Men nu får de vara nog, jag är så jävlla trött! så nu blir de sängen för min del! Ha en bra kväll=)

Love Yah<3


Vi<3
11/11-09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0