Smör

Ja heej på er! Dagens rubrik är sponsrad av Jöns=) men men.

Sitter här i skolan våran matte lärare är sjuk så ni kan ju gissa hur mkt vi gör på en skala. Men de är chill, om typ 10 min är de lunch käka sedan blir de foto studion ett tag ta en massa nya bilder=) fett nice:D men aa  ni ska få lite bilder där ni starkt klommer se vilken nivå vi lihger på i skolan haha de är fan illa! men men.

Så vad händer idag Lovers? själv ska man hem och passa hunden sedan tror jag att jag ska till emil men vi får se, han ör ju sjuk så a. men de ska nog lösa sig ska ni se=) de är för ölvrigt jag som har smittat honom=) fan va bäst jag är ingen som lýckas kommer jag där och han bli hur förkyld som helst! bäst jag är ELLER!

Ne nu ska jag vara med mina sjuka kompisar hör, den ena sitter och kolla på Kenny Starfighter och hoppar på sin stol, den andra försöker sitter och äter kitt katt och försöker bli hyper, den trede studar som FAN!, den  fjärde blåser bubblor och tigger utav den andra, och så till sist den frmte hon läser sex bloggar!

Jaja ni fattar vilken nivå vi är på här, jag antar att jag inte behöver gå in på mig!! HAHA ja för mig känner ni jue! Ne nu ska ni få lite bilder att glå på!


Hmmm!

Här har vi då våran egen Jöns


Våran egen nörd

Och så har vi ju oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0