Tråkigt eller VAD?

STEG 1
Namn: Emelie

Bor: Borås :(
ögonfärg: Blå
Hårfärg: ljust blont
Skostorlek: 40
Höger eller vänsterhänt: höger


STEG 2
Skor som du bar idag: röda tommy hilfiger
Dina svagheter: Hmm min snäll het på ett
Rädsla: Mörker, läskiga människor


STEG 3
Första tanke när du vaknar: Jaha ny dag nya äventyr! HAHA trodde ni på den?
När somnar du: när jag lägger mig i sängen



STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds eller Burger King: Mackedonals
Adidas eller Nike:
Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Nestea
Choklad eller vanilj: beror på vad de är i



STEG 5l
Duschar du varje dag?: ja
Röker du? NEJ!
Tror du på dig själv?: jaa klart! 
Kommer du överens med dina föräldrar?: jo

STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol ? Japp
Rökt?: NEJ
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli?: nej
sushi?: nej
Stått på scen? nej
Skejtat: nej
Bakat?: JA

Stulit? nej
Kramat någon?: JA!

STEG 7
Har du någonsin....

Däckat eller Svimmat:? nej
Blivit nerslagen?
nix

Busring någon?: ja ?
Gjort något som du ångrade?: självklart
Fått IG i nått ämne eller på något prov? haha liote för många kanske
Kastat en sten på nån ruta?: nepp

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? Maxemilan
Hur vill du dö? Smärt fritt
Vad vill du bli när du blir vuxen?  Polis eller veterinär


STEG 9
Vilka människor du skulle ge ditt liv för? Matilda,Karin och mamma=)
Antal CD-skivor du äger? ingen?
Antal piercings?: öron
Antal tatueringar?: det kommer...
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: hmm några;D

STEG 10
Vad ska du göra i sommar?: Massor?
Vad ska du göra i vinter?  Massor?
När tar du studenten?: om 2 år
Vad gör du efter gymnasiet? jobbar sten hårt och tjänar multum :O? eller plugga vidare
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? jag tror de men jag vill vara reseledare ett tag med!
Vad händer till helgen? Vänner!
Vad vill du helst göra just nu? pussa på nån ....

STEG 11
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Hur dom går, ansikte och hår typ kläder
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först? Hnmm har ingen aning
Vem är den perversaste person du känner? MATILDA!
Hur många gånger har du varit utomlands?
typ varje år sen jag va ass liten
Vilket land är bäst? Oj jag har ingen aning, men ett av dom ställerna jag har haft roligast på är nog österike med rodden, eller någon av resorna med mormor, morfar och Ted!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0