C vittamin!

Nu är jag trött på att vara sjuk ligga hemma i soffan och inte orka vara uppe!!! HATAR DE! så nu jävllar äter jag alla typer av vitaminer man kan göra, så nu ska jag bli frisk! ja de finns inte så mkt att säga om mina dagar jag ligger här hemma och sover hostar och kollar tv:P.

Men ni ska få en förklaring av vad jag skulle gjort i Torsdags. Jag skulle åkt till Falkenberg och kollat på en häst men de blev inte så. De va därför ni inte fick några bilder;P så nu leter jag ny häst igen så vet ni någon som vill låna ut en häst på foder så får så JÄTTE gärna ta kontackt med mig!. Så så är de, bi fattar inte hur mycket jag saknar hästarna helt sjukt!! så jag vill värkligen komma igång igen! och de har jag tänkt göra så snart jag får tag i en häst efter som jag inte vill börja rida på rid skolan igen!

Ne nu ska jag sluta tjata tänkte kolla lite kläder och snacka klart med emil;D men ni får ha en bra dag:)

Love Yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0