Goo dag!

Cha cha Penisar! hur är de med er?

Med mig är de bara bra:D Hari ni tänkt på en sak? jag är väldigt dålig på att skriva deppiga inlägg;) eller de kanske är en bra sak, aja men de måste de nog vara. Men i alla fall, denna dagen har varit lika bra som alla andra i mitt liv:D I LOVE MY LIFE!

Idag var jag och paula på våran APUriktigt roligt vi är på zoo hörnan titta in någon dag i veckan vett jag!:D hehe men vi ahr de riktigt roligt:) men men sedan cvar Ionell hos mig idag med och vacinerade(staving) min häst, hehe han är så rolig (de kommer en komentar sedan eller snarare sitat). Ja men sedan efter de så drog jag hem och här är jaaag:D, ska snart åka till gymmet med matilda! så jävla duktiga är vi! vi har mage idag-_- kommer jag inte kunna skratta i morgon! Men men ska nog klara de med;)

Oj va klockan tickar iväg när man har roligt, nu måste jag rusa för att hinna i tid:D

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0