2012

Ni har säkert alla hör om 2012 året då jorden kommer gå under och bla bla. Saken är den att jag tror på de en del men inte helt. Men nu har jag ÄNTLIGEN sätt den där himla filmen och den va nice. Jag diggade vissa efekter i den men de var även en hel del som var ALDELES för ovärkliga och dåligt gjorda, men de är väll lite det som är meningen med filmen eller vad vet jag. Men anars tycker jag den va riktigt nice, hmm jag tror att de är ranke med filmen att man ska tycka synd om alla människor men jag som har varit med Matilda en hel del har börjat få en hel del av hennes skadeglädje satt och garvade åt alla som dog och råkade illa ut. Men att That´s mee;)
Men slutligen jag tycker ni ska se den för den var se värd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0