23:55

Jaha nu sitter man här igen, jag borde nästan sova nu. Ska upp ass tidigt i morgon för att honna åka till stallet måsta göra om Lordanos hage med så han kan få komma ut. Jag känner mig så hemsk när jag låter honom stå inne. Men idag har han faktiskt varit ute och hållt sig I hagen för fösta gången på typ en månad käns de som men igentligen bara två tre veckor aa de är ju typ en månad. Men skit samma.

Men vrf ska jag upp så satans tidigt då? göra hage kan jag väll göra senare med eller?:O jo visst kan jag det men de är på detta viset att jag ska träffa P i gbg i morgon så ska vi kolla film:D nice bajs! Vet inte vilken de blir men antagligen 2012. Men vi får se:) Ne nu ska jag sova!

God natt hoppas alla har haft en bra fredags kväll och dag:D de har jag haft i alla fall lugn men skön!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0