God morgon!

Sitter kvar i sängen nu funderar på om jag ska ta mig ur den och äte lite;) har ÄNTLIGEN fått tag på P!! var lite orolig där ett tag. men nu så=)

Så vad händer idag då? ska vara hemma hela dagen sen blir de stallet, får se om jag orkar tida lite idag jag har kvar min jävla feber-_- men den ska la hmm gå bort om ett år eller två;) Men något gymm blir de inte för mig idag:( Sorry Matilda:( men på frdag så kan vi nog gymma eller så struntar jag i om jag har 100 i feber då SKA jag gymma innan min kropp spricker! så är de bara!

Ne nu gnäller min hund på mig han vill gå ner och äte frukost så får la palra mig ner med honom-_- hade hälder legat kvar en stund till. Men så blir de inte!

Ha en bra dag gått folk och hoppas ´de händer många roliga och nya saker i era liv:D

Love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0