Hejälp lös dag!

Ne klockan 22 är jag hemma efter två timmars möte i stallet. Delvis var de roligt och ibland lite små gnäll. Men vi löste allt vi skulle lösa i alla fall;) så nu vilar de fred över oss alla=) Så nu har jag nyss ätit mat ingen nyttig mat så matilda Skär dig FAN inte i öga i morgon för i morgon måste vi träna anars dör ja av mig själv får så dåligt samvete när jag inte rör på mig-_- vilket jag inte gjort idag. Har fan bara legat hemma hela jävla dagen och kollat film har kollat på 5 stycken. Jag har kollat på 17 agen New moon Bratz Djungel gjords och She is the boy. Sedan tänkte jag öven kolla på 2012 men jag kände mig lite elak mor P om jag skulle kollat på den efter som vi ska kolla på den på Lördag=) kommer bli en intresant dag de där;) men de ska nog gå bra de med ska ni nog se.

Ne nu ska jag ta av mig mina rid klädr vara duktig och packa mina skaer till i morgon när vi ska ha idrott så måste jag packa mina saker till gymme ri morgon med + min dator! BAJS min rygg kommer ta sitt liv om jag ska släpa på allt de. Men men de ska nog gå på nått sätt de med. Får la typ köpa en rull väska eller något i den stilen;) Hmm undra vad alla hade sakt om jag kom med den till skolanX) ni vet en sån rull väska som man har när man reser eller alla gammla har när dem reser;) hehe de måste jag nog göra någon gång!

Ne nu ringer P så nu ska jag snacka lite med den lilla saken! ha en bra kväll gått folk!

Love Yah<3


Bara för att jag ÄLSKAR dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0