HEMMA

Heej på er=)

Nu sitter jag hemma och lyssnar på sångaren i Takida när han var 22 år försökte han ta livet av sig. Viste ni de? Jag blev ass förvånad. Men de bevisar ju bara hur bra man kan dölja någon ting sådant. Man vet ALDRIG vem som kan må så dåligt som han gjorde. Han käkar anti deprisiva medel en gång om dagen. Och allt började när han var 12-13 år. Så säger han så här att de var nog en hel del för att han var kille som han mådde så dåligt. Han hade ingen att prata med. Är de värkligen så killar? att ni inte kan snacka om känslor med varan? VARFÖR är de så? jag fattar inte.

Ne jag skriver senare för nu ska jag kolla klart på tv seda ska jag knäppa på en film.

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0