Måndag!

Hej på er:)

Gud va roligt att siffrorna har börjat stiga igen:)

Vad har ni gjort idag då? Själv så gick jag upp vid 8 hos matilda;P hehe vi var på bio igår (Avatar) asså titta på den filmen säger jag bara! Den och manen som talar med hästar de är dem bästa filmerna jag har sätt! så båda dem tycker jag att ni kan ta och kolla på någon dag:D Men i alla fall mamma kom och hätade mig så åkte vi till stallet men jag orkade inte rida för jag var så sjukt jävla trött, så åkte dit mockade lite åkte hem igen HAHA inte lite onödigt. Men men, sedan vi 12:10 började skolan igen*SUCK!* detta lovet har gått fort men endå segt. Men jaja bara att komma tbx till värkligheten igen. (VILKET SUGER!) Men i alla fall när jag hade varit i stallet ett tag så blev de till at dra till gymmet med Matilda mollen melin, Tränade som idioter *HOST* (man kan ju altid drömma) appro på att drömma vi pratade om betyg men Linea som vi träffa på gymmet, jag fick för mig att jag hade 130 i betyg vilken jag INTE hade, jag måste ha drömt de eller nått(för drömma kan man altid göra) för igentligen hade jag 195. Haha ja men jag är ju som jag är i alla fall;). Men efter gymmet blev de hem till lilla "gulliga" mamma som faktiskt hade lagat god thai mat åt mig=) hon har sina bra sidor hon med:D så åt lite sedan gick jag upp och aa här är jag;)

Men vad händer i morgon då? de är den stora frågan;) antagligen stallet och sedan gymmet hmm ovanligt;) ne men nått ovanligt ska man väll ändå hinna slänga in i morgon med:)

Hoppas alla har haft en bra dag idag (trotts att skolan började). Juste jag ska inte glömma gratte Jenny som fyller hela 22 år idag;) snart gammal nu Jenny;) hur käns de då kan man undra!

Ne nu ska jag bli klar hade jag tänkt;)(nu är de meningen att ni ska tänka hmm bli klar med vad?) ja ni fundera på de ett tag;)

Love Yah<3


Dem två bästa filmerna enligt mig=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0