Trött glad och borta

Åhh idag har jag tre saker som jag tänkye ta upp med er;)

1: Rullstols bundna! Idag när jag sprang till bussen fån skolan så var de en en kille som sitter i rullstol när han ska framåt bara snurrar hans hjul men kommer inte framåt. När jag sprang till bussen tänkte jag ska jag stanna och hjälpa honom och missa min buss, eller inte hjälpa och hinna med min buss? jag kan ju säga att jag var så jävla elak att jag sprang till bussen. Men asså jag tycker man borde sanda mer eller sätta på typ dubbar på hjulen eller något. Killen slet som ett djur för att bara komma över vägen:( tyckte de var väldigt hemskt att se. Men nog om de! så de nya är att sanda åt rullstols bundna!!

2: trevliga buss chofförer(stavning) Men samma buss som jag skulle ta idag till stallet när jag kliver på sitter de en kugge i förar stolen och ler ett brätt lende och säger "Hej hej" och då blir jag genast på bra humör när nogon säger så. Och kommer ni ihåg på nyår den buss choffören diggar jag han va såå härlig. Han satt typ halva buss resan och snackade i micken för att vi skulle ha en bra nyårs afton. Ne han gjorde nog en stor del av mit thumör han var så jävla härlig.

3: Idag när jag och Matilda var inne på Pressbyrån står de en pappa längst fram i kön och diskuterar om nått jävlla buss kort! men för i helvete kan han inte kliva undan och vänta lite när de såt typ 8 st och väntar på att ahn ska gnälla klart? ne åhh gud va sur jag blev sånna människor är så störande!¨

Men nog om mina ider och funderingar nu. Idag har jag varit i skolan. Men fick sluta två timmar tidigare efter som jag var klar med allt vi skulle stud? haha nej nej jag jobbar bara i skolan;) så jag drog till stallet, där de första jag ser är våra tre hästar som springer som IDIOTER runt i hagen och min häst går om kull?! kul åhh jag vet inte vad de är med honom! Men jag tänker inte mer på de går in och fixar allt i stallet. Sedan n'r jag ska ta in Lordano för att rida ser jag att han är kraftigt halt på ena bak benet?! KUL? ne jag blev så sur! + att han hade ett sår på ena fram bener som han själv antagligen gjorde när han gick omkull. Men efter stallet så drog jag ich matilda till gymmer. Ja och nu sitter jag här och funderar på om jag ska sova eller om jag ska orka vara uppe till 10 och prata med P?! hmm ne jag stannar;) stackarn trodde jag var sur på honom för jag inte hade hört av mig. Sorry men de har varit lite mkt med stallet idag.

Oj blev de ganska långt detta eller? aja skit samma vill ni läsa om mig får ni stå ut=) hehe aja nu ska jag kolla om jag har ett sår i min mun-_-!

Love yah<3 


Älskar er två<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0