Trött som en bäver

Hej på er miffon.

Nu sitter jag här IGEN matilda lena och fanny har nyss åkt dem har varit här och ätit myyys=)

Så vad har hänt idag då? jo jag har varit i U-hamn med ingen anna än matilda och hennes familj åkte skidor med dem eller som P sa du menar lär matilda åka;P haha såå sööt är han;) ne men matilda blir duktigare och duktigare. Snart fån hon la åka med till Österike men de är en annan lite person som har bokan den biljeten i år med mig;P haha om vi är vänner då med vill säga men de hoppas jag VÄRKLIGEN!

Men men när vi satt i bilen hem sa jag till M åhh i morgon ska jag sova LÄÄÄÄNGE kommer jag hem säger mamma aa men Emelie då åker vi till stallet vid 10 tiden då? aa eller hur? och jag heter stig göran;)

Ne men nu ska jag ringa P tror han har somnat den bajsen:( han lovade att vara vaken:( jaja.

Ni hör säkert av mig i morgon med;PP

Love yah<3


Du är BÄST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0