Seg dag!!

Hej på er!! haft en riktigt tråkig dag idah!! först gick jag upp 06:30 åkte till stallet fixade allt där! måste säga att jag älskar att rida ut på morgonen de är så jävla härlig älskar luften!! Ja men i alla fall vif 10 åkte jag där ifrån! kom hem la mej i solen solade till 5 vid ett kom Jennifer och stekte med mej! GÖTT!! så vi solade och badade i poolen!!

Sen vid 5 tiden drog jag in till stan mötte Matilda! vi köpte godis satte os vid viskan och snackade en massa sen blev jag bjuden på mat av matildas gulliga pappa XD och aa nu sitter jag här!! haha

Så som ni märker rätt tråkig dag XD men vad fan ska man göra? jaja ja älskar i alla fall mitt liv!! och skulle INTE vilja byta bort de!! never ever!!

Ne nu ska jag stänga ner här och lägga mej och snacka med min älskade philip!! love him!!

And love yah Philip!!<3


Vill ha mitt tjocka hår!!-_-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0