Inte långt kvar=)

Hej igen gått folk:Dhur är det med er? Med mig är det i alla fall bara bra eller de tror jag i alla fall=/ men men jag ska inte sitta och tycka synd om mig själv för de är de igentligen inte finns dom som har det värre de lovar jag!! Men men snart är de jul=) åhh vad jag längtar. Jag gillar värkligen julen, ovh för första gången på väldigt länge kommer jag få en vit ju:) tjoo hoo;) nu undrar vell du hur vet hon de?? jooo jag ska nämligen till Franktike:D och åka skidor i alperna närmare bestämt valdiser:D (eller hur de stavas). Jag längtar så in i helvete ska bli så jävlla sjönt att bara få komma bort ett tag. Sen blir ny år ass roligt med om de blir som vi tänkt oss!!! Jag och Amanda sa nämligen upp till min kära far i sthlm eller närmare bestämt Hölö!!! orkar inte förklara vart de ligger men en bit utanför sthlm hen välgit bra bit;P hehe. Men men får u för dina föräldrar kan vi ha de jävlligt roligt de lovar jag!!!(L) så jag längtar som FAN!!!

Det ska även bli väldigt sjön att komma ifrån skolan ett tag. Har varit såå jävlla mycket nu och sen kommer vi till backa till nationella provet tjohoo eller nínte;P haha. Jag konstatera idag att om inte jag har höjt mig i något ämne så kommer jag börja lipa fan va jag har kämpat denna tärmine och om jag inte får nått tilbx så kommer jag inte bli glad!!! nää nu ska jag inte babla mer jag ska sova!!!! snate ska jag juu tävlla med på lördag tycker ni ska heja lite på mig där hemma;P haha pussar och god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0