Tävling!

Hej gått folk=) haft en trevlig helg? Det har i alla fall jag.
Fredag!!! 
I fredags så var jag i skolan såklart sen åkte jag oh amanda till stan, där träfa vi kirre och va med honom lite sen kom kassie och sandra, altid lika roligt med er brudar<3 men Kirre skulle dra till bussen så då va vi baara fyra så vi bestämde oss för ayy då mitt MC och äta lite ja där hände en del kul haha älskar våran humor<3. Men men sen åkte vi hem med mamma tog moppen till amanda och åt sen solade vi skönt som fan<3 men sen drog vi hem till mig igen och gjorde mat till lördagen och hade roligt, jag trodde amanda skulle skratta ihjäl sig;P. Men sen var de nästan bara att gå utt och lägga sig.
Lördag!!!
Upp tigigt och tävlla sätta sig i bilen och åka till halmstad, har aldrig varit så närvös tror jag!!!! fy fan jag todde jag skulle spy så närvös va jag!! haha men när starten gick så släpper allt och man bara fokusrerar och bara ligger där och pressar så härligt försöket var i mål hade jag jätte myckt kraftar kvar i bennen men varför ta ut sig när de redan är klart? happ sen va de bara att vila och ladda om till finalen. Finalen kom och jag blev lika närvös igen!!! men sen gick de loppet jätte bra med och när jag kom i mål visade de sig att jag hade slått person bässta med 20 sec:D nöjd!!! men jag va mycket tröttare nu en v jag va i finalen mina ben bara vek sig;P haha men gött som fan jag VAN med:D Sen va det baba staffeten kvar och helvete vad jag skaka innan start!! Men självklart vann vi den med:D:D haha va inte så svårt när vi va dom enda i våran klass;P sen åkte vi hem trötta men glada!!!!
Söndag!!!
Rätt chill dag!! Har åkt och provad pjäkor idag ass sköna sen fick jag ett par glasögon med. ass coola;) sen var lollos och oscars kusiner här roligt att träffa dom:D men så nu sitter jag bara här hemma och chillar;P men ni får ha en fortsat trevlig kväll pussar<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0