Gårdagen

Ja igår va jag som sakt hos matilda:D de va ass roligt;) fy fan va vi såg ut:) men vad gör man inte för att sprida lite glädje;P men vi hade i alla fall jätte roligt:D och de får vi göra om näst år tjejer!

Ja nu sitter man här hemma igen och har ingenting att göra!!!! de suger! men men vad gör man inte fr att hjälpa sin mamma lite. Men i alla fall jag blev väldigt lack idag när jag läste en komentar som jag hade fått på bdb. Det kanske man inte ska gå ut med här. Men de skiter jag i nu! Ni klagar på min stavning. Nu är de såhär att jag har en sjukdom som heter dystelexi. Det innebär att man har väldigt svårt med stavning de märker ni säkert här med. Men det är inte nått jag kan hjälpa jag försköker stava så gått jag kan men de är inte så lätt. Ni kan på peka men ni behöver inte skriva:MÄNNISKA STAVAS DET, GÅR DU I 2:an ELLER?!. Jag utger inga namn men du vet nog själv och jag tycker fan att du ska ta åt dig. För du kan ge ut riktigt elaka komentarer och jag är såå jävlla trött på de. Jag kan ta imot mycket men nån stans så sårar det endå även om jag inte vissar de. Så jag tycker facktiskt att du ska börja tänka på vad du säjer de är inte vara mig du trycker ner på de är andra med!! så börja tänka lite nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0