10/8-09

Hehe vilken dag!!

Den började med att mamma roppar EMELIE GÅ UPP!!!! PHILIP ÄR HÄR! jag flyger upp! klär på mig och går ner där sitter han svättig och läser tidningen om om ingen tinga har hänt;P men men får göra några makor och kasta mig i bilen för att åka med peo till jobbet. Väl framme så släntarar jag och Philip in i lokalen. Vid typ 09:10 kommer Hugo in. Vi pratar lite om hans resa till Australien tror jag de va;D Så säger han de åkte några killar hitåt innan;D jag och philip bara ne men dom skulle säkert inte hit;D hehe. Sen kommer Erik in och bara de står en massa folk där ute, Philip flyger ut och roppar EMELIE VI HAR ELEVER! Jag bara åhh nej jag orkar INTE! men men. Sen skulle vi ut på vattnet igen de blev sjukt rörigt för Philip kom ut med nybörjarna med så startade inte motorbåten och en massa. Men väl ute på vattnet så kör jag lite intervaller med killarna. Dom blev riktigt trötta=) hehe. Men sen gick vi in och åt lunch. Gud va alla pratade!!! trodde jag skulle döö!! åhh. Men men när lunchen va över skulle vi hitta på nått roligt att göra vilket inte gick så bra för varken jag eller Philip orkade men dom fick leka lite endå.  Sedan fick dom bada lite och så tog vi upp båten. Sedan va Jobber över, jag och Philip drog oss sakta med säkert mor burgar kungen. Där vi fick vänta ens stund på peo;D men sen bar de hemmåt.

Väl hemma la jag mig i soffan och sov en stund. Sedan åkte jag och mamma till kanlle och handlade skor och skol saker till mig=) tack lille mamma<3  hehe. Men nu börjar bek igen så nu måste jag röra mig ut till tv:n igen. Hoppas ni har haft en bra dag!

Love Yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0