Heej

GUD VA JAG ÄR TRÖTT! helt sjukt! jag bara sover hela tiden;D haha så de händer inte så mkt i mitt liv jusst nu:D. Men jag och Philip jobbar och "sliter". Såå segt men de är bara tre dagar kvar för mig nu och fyra för stakars philip:( lider med dig. Men men vad gör man då? Joo man sitter och pratar i telefon som med en jag inte pratat med på 100 år:) mkt mysigt. hihi.

Händer i morgon då? vad är de för dag? jo Torsdag. Jobb sen till Karin sen ska jag försöka få hem min moppe OSCAR! jag skulle behöva den i morgon. Om jag inte får hem den så sover jag nog HAHA. Sen händer de inte mkt mer.

Händer för er i helgen då? Öm själv ska man till Gbg på dico på fre har jag nått att ha på mig NEJ! men de löser jag nog:/ men på förmidagen ska jag kanske till Tidaholm och kolla på min prins:) JAAA:D:D Så ska jag ringa min kära lilla pappa med:D Prata lete med honom de va ett tag sedan<3 saknar dig:). Men men de blir nog en jävlligt bra dag:D hoppas jag. Sen kan man ju hoppas att mamma typ vinner på lotto i morgon eller nått så hon kan köpa min prins;) haha troligt Emelie. Morfar har spelat så länge jag mins och vad har han vunnit som mäst? 100 kr:O haha.

Ska ni hitta på lördag söndag då? jag vet inte riktigt vad jag ska göra ska göra. Jo jag kanske ska ta mig in i Emils hus och skrämma honom lite;D haha ne men kanske ska träffa den lille manen lite<3 Men sen vet jag inte ska Vara med Karin med har jag bestämt=) hoppas hon vill de. De får hon ta och göra:D hihi. Sen ska jag ta och täda här inne med:( ORKAR INTE DE! Men men nån gång måste de göras. Sen är de ju bara tagga för skolan folket;) haha ne men de blir nog roligt ska ni se;D men men nu ska jag sova IGEN! haha men finns på mobilen om ni vill mig nått!

Love Yah<3



<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0