Igår och idag!

Igår va vi på Alideberg hela dagen med skolan, de va riktigt nice:) Hade riktigt roligt. Min klass värkar nice ni kommer nog ha ass roligt tsm. Vi skulle leka en massa lekar och ta en massa kort. Sen när vi va klarar med allt så drog jag och Cicce hem till henne och packade hennes saker sen drog vi hem till mig, vi badade i poolen och bastade sen sov hon här. Vi låg och snackade hela natten typ ass mysigt<3. Nu åkte hon för en stund sen hon skulle till Falsterbo men hennes mamma och pappa. Nice nice.

Idag då. Jusst nu tror jag mamma kom hem med min jacka som hon har köpt åt mig=) hehe snäll du är lilla mamma<3Sen vid tre ska jag och Karin in till stan för hon skulle köpa en kalender. Sen vet jag inte riktigt vi kanske ska upp till Josefin men vi får la se vad de blir. Men de blir nog en riktigt nice dag:) chill som fan. Men nu kom mamma så nu ska jag ner och prova och äta nått. Ha en bra dag:)

Love Yah<3



Kommentarer
Postat av: Helen

Vilken fin blogg! :-D

2009-08-21 @ 20:40:00
URL: http://helendesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0