Jobb

Jaha då va de dags igen då. I morgon börjar jag och philip jobba i Gbg igen;D har man lust med de? Ehh NEJ! men men pengarna rullar in så vi klarar os nog ska du se;D.

Men men vad har hänt idag då? Jag mår lite bättre har ingen feber men SJUKT ont i halsen. Så jag har inte gjort så mkt. Har varit uppe hos Johan där vi hade Diesel innan. Pratade lite med honom och hämtade lite saker. Har även suttit och dräglat över den "lill" prinsen jag har hittat så fin jag tycker han är, vi ska antagligen åka och kolla på honom i veckan:) hihi gissa om jag är glad? Så får man hoppas på de bästa mamma kanske bli kär med;D som hon blev med Chesie:D Hihi jag får la hitta på nått;P men men.


Just nu sitter jag och kollar på Djur polisen i sydamerika. Jag fattar inte hur man kan behandla djur som vissa gör. De är helt jävla sjukt. Jag skulle bli het tokig om jag va den som skulle ta hand om de. Asså man vill ju bara skuta dom som gör de! Åhh jag blir så frustrerad! Men men nu ska jag kolla klart.

Love Yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0