Söndag!

I natt har jag typ sovit 2 timmar. För Josefin har haft mitt huvud som huvudkudde hon har hålt fast mig tryckt mitt ansikte emot hennes bröst så jag fick ingen luft och så har jag fått ass lite plats i sängen. TACK! jag älskar dig med <3 Men för utom de hade vi de riktigt bra:D vi kollade film till 03:30 hehe. Och så pratade vi i en massa telefon;D hihi. Men men.

Nu så ligger jag här i min älskade säng:) har hjälpt mamma att gräva och glippa gräset. Snäll jag ee;D hah ne men hon behöver lite hjälp nu och de är ju bara vi hemma så aa. Men men nu ska jag hoppa in i duschen sen kanske jag ska upp till ....... och kolla film får se om han kommer ihåg att han sa de igår;D AA men ni får ha en bra dag!


Love Yah<3


<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0