Tankar!

När jag ska sova så ligger jag och tänker en hel del;P vet att de är många som gör de, man ligger och tänker igenom de som har hänt under dagen. 
 
Men igår hade jag väldigt svårt att somna och då började jag tänka på mitt liv, jag och mormor satt och snackade om de, och då sa hon att de är otroligt att jag sitter här idag och mår så bra som jag ändå gör. Såå sa morfar ja tänk Emelie så stark du har blivit tack vara allt de.

För er som inte vet hur mitt liv har sätt ut så får nu fortsätta undra för de går inte att beskriva här. Men ni som vet de säger att ni stöttar mig jag vet att ni gör de, men de är sårt att fatta hur jobbigt de igentligen va och är en idag!

Men de jag skulle komma till var, att de är igentligen kanske konstigt hur jag kan ha blivit starkare av de, eller kanske inte, men på 7 år fick jag en erfarenhet som tar rätt många år att skaffa dig de tar kanske 10 år för dom flästa men jag fixa de på 7. och jag gjorde de frånatt jag va 3 år till jag va 10, och då fick jag upptäcka sånt som jag skulle tyckt va "spännande"  nu, men nu tycker jag de bara är töntigt och onödigt. De är ganska sjukt igentligen;)

Men jag ska nog kunna få nytta va allt nån gång;P



Bilder och beskrivning från kreta kommer;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0