Passa er!

Hellåååå, hur är de med er? jag har ingen ionspiation till att skriva just nu, är så sjukt jävla trött jag behöver sova i helgen! komme jag få det?NEJ!
Fredag: skolan till 15;10 sedan till stallet direkt in med Lordano ut och skritta, fixa klart allt i stallet (för se om matilda kommer ditt.) Sedan hem, eller kanske inte vi ska till gården och hälsa på där en lite stund länge sedan man såg dem. Sen ska jag hem och SOVA!
Lördag: Upp 8:00 åka till Halmstad och fota en rodd tävling som går där, och självklart träffa alla härliga människor saknar er något enormt ska ni veta! Sen vid 4 tiden åker jag hem, direkt till stallet ta in hästarna rida och göra klart allt, sedan på kvällen så tänkte jag åka till emil en stund men kan nog inte sova där.
Södag: Upp vid 9-10 tiden släppa ut hästarna rida och fixa allt någon gång denna morgon kommer även Lisa(Lordanos ägare) komma och kolla vart han bor och hur han har der;) Sen vid kanske 12-14 tiden åker jag hem och då ska jag fan ta de lungt. Men jag kommer säkert fyll på den eftermidagen med något med;)

Är de någon som vill dela med sig lite av sin tid? jag lär ju dehöva det!

Ne nu ska jag gå igenom de jag ska säga på våran redovisning. De kommer gå åt ........ men aja de får bli som de blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0