tjho

nu ska ni hoppa högt för att jag uppdaterar;) ett två tre HOPPA! åhh va duktiga ni var nu:D

Haha ne men vad gör ni en härlig kväll som denna? jag har varit ute och hoppat i den underbara snön!! ÄLSKAR SNÖ! haha men men själv sitter jag här innte och pratar med en ass gullig kille:D. hehe börjar även packa psykiskt men som vanligt ligger den fysiska delen lite efter;) haha. Ja ja huvesaken jag hinner i alla fall;) så spelar de ju ingen roll när man börjar right? Ja ne nu ska jag nog börja stänga ner min lilla burk, men först vad händer i morgon? jag ska som vanlig till skolan (onsdag i morgon sen dag BLÄÄÄÄÄÄÄ) ja jag får la överleva de med, men i alla fall sedan ska jag och matilda till stallet hon ska vara med mig fram till lördag och sedan nästa vecka så ska hon ta hand om min lilla tjockis (hmm lite fundersam om jag vågar lämna honom till henne) men aa hoppas de går bra sedan så funderade jag på att åka och gymma med miffot men vi får se hur de bli med det. Nu ska jag i alla fall tagga för min matte lektion i morgon:D

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0