Fyy vad du skrämde mig!

Haloj på er:)

Vaknade för en stund sen;D har sovit sjukt dåligt i natt, har haft så sjukt ont i min munn. Haha sen så har jag drömt helt cp drömmar ass skumt! Jag drömde mdrömmar om katter! så vände jag på mig i sängen och kommer hur jag får hår i hela ansiktet! assa fy FAN! va rädd jag blev gud, då hade min gulliga lille hund gått upp och lakt sig på kudden brevid mig så när jag hade vänt mig om såå ryckte jag till hehe Chivas satte sig upp och kollade på mig som om jag va helt dum i huvet;P haha såå söt är du killen men gör inte så igen! Hehe men men nu måste jag röra på döö fläsket och börja paka till kreta åker på söndag men åker till mormor i morgon:) hihi så de kommer bli dött på bloggen nu men jag lovar att skriva när jag kommer hem den 3/8 så dår får ni vara där redo att läsa;D hehe ne nu får jag göra nått med denna dagen, ska ni ner rill stan ikväll eller? om ni vill träffa lille emelie så får ni slå en pling eller smsa!!!


Love Yah



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0