Sjuk!

Heej gått folk. Fanm vilken seg dag detta har varit har regnat här hela dagen så har fan inget att göra. Skulle åkt in och träffat Linus men ne de fick jag inte för de regnade. Haha vilken bort förklaring! Men men. Kul  att pappa har fårr mag inflänsa, hoppas hoppas att jag inte blir sjuk är helt livrädd för att va nära honom. Men vad ska man göra. Jag fundeade på att dra hem till Linus eller Tommy och bo där för att inte bli sjuk men de känns lite elakt mot pappa;) så jag struntade i de;) hihi. Men jag tror nog Linus ska komma ut hit till skogen en sväng men han kommer nog inte in i pappa hus komer han säga med tänke på vad som han har gjort hihi Emelie är oskylöig(A);)

Hihi på Söndag ska jag åka till mamma igen då ska jag åka till Korokholmen och vara där i en vecka kommer bli så sjönt hoppas att jag inte har läst ut min älskade bok tills dess eller att jag har fått nästa bok(A= dom är såå sjukt bra ni ska få reda på bok tips sen;). Även ett film tips.

Fattar ni vad jag längtar till vi ska åka till kreta nu eller?? Helt sjukt vad jag vill iväg nu;) Vill ni veta en rolig ska till??? Värmen kommer tillbaka snart=) hihi de kommer inom kort bli 30 grader igen=) hihi men nu ska jag göra nått annat innan min rygg tuppar av hihi puss och adjö;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0