Föråt

Hej gud va mycket de har varit nu!!!

Hela denna veckan har jag jobbat inte så jobbigt men men de är ju bra att får pengar=) sen i fredas va de midsommar!! Tack allt mysigt folk för en underbar midsommar, de få vi kanske göra om, ni kanske inte är i min ålder men de va roligt i alla fall=) sen igår s va jg och åt lunch med mimmi och philip=) riktigt mysigt har altid roligt med er två=) hihi ja och i morgon ska jag jobba med Philip igen de kommer typ inte komma nån i morgon men jag tror nog vi klara oss=) haha, Sen på ons 08:00 så får jag min tand ställning, de ska bli sjönt men ändå inte haha de är så fult men de blir juu fint sen=) barnen kommer typ mobba mig haha, men Emelie de är bara låta bli att skratta i ett år!! Tror man att jag kulle kunna klara de? HAHA NEJ!! skratar bara jag tänker på de:D men nu har ni fått nått litet att läsa nu ka jag gå ut och prata med dom som sitter i min soffa och kollar film för jag vill med vara me!!! Ha en bra dag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0