FY FAN!!!

Gud va tröt jag är:O!! har tävllat idag fick gå upp halv 7 idag för att åka klockan sju, för jag skulle upp och fo försök, dom som inte fattar vad jag nackar om får stå ut orkar intå förklara!;) men men sen vid tyo 14:30 så skulle jag ut i singeln igen, asså fy fan 1000 meter är okej 2000 är också okej MEN 1500 de är bara hemst!!! de är såå segt och långtråkigt, men jag fattar inte hur jag kan tycka om 2000 då;) men men, sen vid halv 5 så gick vi ut i fyran. Vi visste nästan innan att de skulle bli ett tuft lopp vi hade två tjejer som bara är vana och ro 500 meter och tränar så mycket man behöver för att orka de, men ska man sen gå upp och ro 1500 kan de bli jobigt och en chok för kroppen. Men dom vå såå duktiga och jobbade på jätte bra, så dom ska ha en stor guld stjärna!:)

Så nu sitter jag hemma hoss mormor och morfar och kollar fotbollen dom spelar inte så jätte bra jusst nu men vi får la hoppas att dom änrar på de;D jag måste säga att jag ÄLSKAR min mormor och morfars hus:) skulle kunna vara här hur mycket som helst!! men nu kom min mormor in men jordgubbar och glass=) så får la ta och äta upp de nu(vilket jag inte tror blir så svårt). hehe hoppas alla har en bra Lördag kväll puss//Emelie<3<3'
Får man vara så här snygg?:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0