Karin och Lena

Ska börja med att gratta Lena(min mamma) och Karin som fyller åt idag:)

Denna dagen va jag i skolan;) sen åkte jag med Karin och Josefin och Gustaf till stan för att fira Karin lite;D hehe sen hem och ut och äta med Mamma och Peo för att fira mamma;D hehe med de har varit riktigt nice idag;D

Jag hade värsta planen på vad jag skulle skriva men de bara försvan ur huvet cp:S joo jusste jag har en lite hemlis för er;) eller de ät tre stycken som vet om de som kanske ska hända mig. Men de skriver jag här när jag vet lite mer om de;D så får vi se hur de blir med de;D

Jag har ett litet låt tips till er mer  http://www.youtube.com/watch?v=RUbIRXaWQGU de är min lille kompis Branimir som har gjort;D duktig är du=)

Men men nu ska jag ta och sova;D men ha en bra natt alla. Och igen ge en extra tanke åt Karin och min mamma=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0