I have a dream

En av mina största drömmar är att hjälpa alla oskyldiga barn i afrika och dom länderna, alla oskyldia barn som dör eller får AIDS. Kan ni fatta i Sverige är de ovanligt men där nere är de så sjukt många som får de, de finns pojkar och flickor som har de när dom är två år! FATTAR NI?? TVÅ JÄVLLA ÅR! deras liv har knappt börjat de är helt sjukt, de vill jag förändra. Och här hemma sitter vi och klagar på mamma eller pappa när vi kommer hem från träningen om att dom inte har lagat mat åt oss, dom kanske inte ens får mat på tre fyra dagar:O. Jag tycker inte att utvecklingen ska fortsätta så här jag tycker de är helt galet hur man bara kan låta de se ut såhär, visst de finns folk som gör nått åt de med inte tillräckligt många, de finns sjukt mycket liv att rädda där nere. Jag är en sån människa som inte står ut med sånt här, jag klara inte ens av att se barn gråta!. Jag hatar när barn får lida av nått som vuxna har stält till. Som andra världskriget dom gasde barn för att Hitler va dum i huvet! Asså hur kan man döda någon som inte ens fått börja sitt liv någon som kanske inte ens kan prata eller utrycka sig så att vi försår! Detta är för mig helt ofatbart!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0