Hello

Hej på er söta ungar=)

jag har varit lite dålig på att uppdatera;P ledsen över detta. Så de får de bli ändring på=) men jag hinner inte skriva måste plocka i hop min saker ska nämligen till min lilla pojkvänn emil=) se visste ni inte! jo minsan! 11/11-09 de ni! han är en av dom underbaraset männiksorna ska ni veta! så nu ska jag dra hem till honom så ska jag nanna där=) kommer bli en lyckad kväll de vet jag! aja måste rusa! ha en bra kväll pussar<3

Love Yah<3


Så här ser jag ut idag då;)

 


Kommentarer
Postat av: Din älskling Emil

De kommer bli sjukt mysigt :)

Jag tycker om dig bejbi (a) <3

Fin bild <3

2009-11-14 @ 20:13:06
URL: http://scaniafreaket.blogg.se/
Postat av: Julia

Hej Syster!

Så du har skaffat pojkvän=) Grattis!

Dig ser man inte så ofta längre. Hur har du det? Går allt bra där nere?

Kramar

2009-11-24 @ 18:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0