Hola:D

Heeeeej på er underbara läsare:D

Har ni haft en bra dag? De ha jag i alla fall=) har varit i skolan som vanligt. Sedan hemma och vände typ, lastade in en massa skräp i bilen åkte till Rid huset skrev under papper om stall platsen som vi får den 1/12 men efter som hon vill att vi ska ta honom i helgen så ska vi åka upp och höra med Ann-Sofie om vi kan stå uppe hos henne i en månad så  morgon där de av upp till henne:D

Ne vet ni vad? jag hinner inte skriva mer just nu för jag ska städa sedan duscha och sen kolla Andra Avenyn och sova;P måste gå och lägga mig tidigt i morgon jag har nämligen matte prov i morgon bitti så måste vara pigg!=) hmm undra hur de ska gå;P Men men de löser sig nog ska ni se.

Ne nu måste jag dra mig! finns på mobilen!

Love Yah<3


Snygging;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0