Skola IGEN!

Jaha då va de skola igen, sitter här, vi har luch börjar om 5 min kom jag på nu. Då ska vi ha media produktion. Så nice:D jag älskar de! Ni fattar inte hur SEGT de är med skola nu igen, eller jo de gör ni altagligen efter som dom flästa är i min ålder i alla fall. De måste ni hålla med om att de är segt med skolan. Sen måste jag säga att jag inte tycker om höst lovet! Man kommer t.bx efter sommar lovet och börja komma in i rytmen ordentligt så kommer de ett LOV! visst de är sjönt men jag hade hälder haft typ en väcka längre jul eller sommar lov, när man ändå har långa lov. Men men de är inte jag som bestämmer ch tur är kanske de;)

Så vad har ni hittat på, på lovet då? Själv har jag bara slöat och SOVIT, haha trodde ni på den? jag har sovit visst men bara till 11-12 typ, sedan har jag varit med kompisar var enda DAG! men de gillar vi! vad hade livet varit utan vänner? antagligen jävligt tråkigt!

Men den roligaste dagen va nog lördag och söndag. Vid 3 tiden drog jag till Paula när jag och mamma sitter i bussen och väntar på henne i bilen ringer Jöns mig och säger att vi måste vara hos honom vid 6 SENAST! CHIIIIIIIIIIIIIT! jag och Paula och Renée får skyna som FNA! men vi han med bussen och så vid 17:30 så va vi i Lokeryd för att dra hem till Jöns. Så va vi där ett tag och a jag vet inte vad vi gjorde. Sedan vif 18:30 tog vi bussen till Hillared för att dra till lokalen. Ja och där hände en massa men FAN va roligt vi hade jag och matilda,Paula,Sam och Jöns dansade som FAN! satan va ni är härliga:) haha måste bara lägga till att jöns är jätte sööt när han är full med;) så nu vet nu de:D Haha Men kort och gått jag orkar inte förklara mer här för urom att de va SJUKT! lyckad kväll! bilder kommer så fort jag fått dom från matilda:)

Hoppas ni har haft en bra helg:D

Love Yah<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0