Dag?

Gud va trött jag är! sitter här och funderar på om E kommer ringa mig eller om jag är dissad;P hehe. Ne. Men vad har ni gjort idag då? på en solig Tisadag som denna? själv så har jag varit med Josefin som sov här, roligt att vara med henne igen, så va med henne en stund i stan idag vi träffade även dagens fördelsedags barn Linn och Moa! hurra hurra hurraaaaa! Hehe hoppas ni har haft en toppen dag tjejer. Sen gick Jag och Josefin runt lit hon skulle träffa nom kille hetter han John?? hmm kanske de:P men han ville inte träffa mig så då beslöt jag mig för att åka hem. Väl hemma eller i våran backe upp så ser jag ...... sitta en en bil, jag gasar som en idiot fan va rädd jag blev och dom vände och skit så stannade dom utan för mitt hus med! åhh gud! Men dom gjorde inget som tur va! Sen ha jag suttit hemma va en sväng på Rid huset för att prata med Carina om stall platsen, så nu är de bestämt vi ska stå i gammla stallet=) glad jag är eller?:D Så kommer pollen näst nästa helg:D TJOHO! Gud jag låter som en liten 10 åring som har tjatat på mamma i flera år;P men riktigt så är de inte;P men men, söt är han i alla fall men de finns de fler i min omgivning som är(A) hehe kän dig träffad;P Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva så nu blir de till att antingen sova till en film eller sova utan en film, om de inte finns nån som tänker hålla mig vaken!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0