Förlåt

Heej på er söta ungar!

Har ni saknat mig?;P

Förlåt för att jag inte skrevi i morses när jag vaknade men Reneé skickade sms och så väckte hon mig och allt blev ass stresigt, så jag han inte riktigt de. Men här kommer i alla fall en uppdatering;P

Idag då, så vaknade jag tog mig en dusch och sminkade mig och bla bla de vanliga, sen tog jag bussen in till stan för att träffa lilla Reneé. Väl inne i stan så gick vi och åt på Golden där vi även träffa Linn och Emma goa tjejer de där. Men maten va i alla fall gooooood!!! Reneé klagade lite på den söt sura såsen men HALLÅ! säg nått hon inte klagar på i mat väg;P haha, men. När vi sitter och äter får man sms från Samuel som frågar om jag är i stan, OM jag är;P haha så vid 14:30 så mötte vi honom. Vi gick och lämnade filmer och kollade lite. Sen blev de att dra till Knalle för att köpa säkerihets nålar till Samuel som skulle ha de till Lördagen. Så gick vi runt och kollade lite olika afärer, sen gick vi tbx till Eco för att köpa hår sprays färg till mig, och vem ser jag?? Ingen annan än Jenny=) åhh va roligt de va att se henne! vå så länge sedan:D, Lilla goa och glada Jenny. så vi snackade lite;P Men sedan skulle vi gå vidare, Sen blev de bara att ta bussen till stan och sedan hem.

Hmm låter de som om jag har haft en rolig dag? De kan ni ge er på att jag hade. Ne nu orkar jag inte skirva mer;P

Hoppas ni har haft en lika rolig dag som jag!

Love Yah<3


Mitt ansite ser helt kontigt ut
Kläder idag då:
Mössa: Gina Tricot
Linne:Gina Tricot
Tunika: Gina Tricot
Leggins:MQ


Jag och Reneé

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0