hej nötter

Hej på er. Vad händer? själv sitter man hemma hos mormor och äter bullar=) hihi gått. Vill ni vte a en sak? de är FRADAG idag! de visste ni inte va? om ni inte gjorde de så fick ni veta de nu så ni vet;P Haha men vad händer idag då? fest eller? vad fan ska jag göra då? jo jag ska tving morfar att få kolla på idol, ne men han sa att jag fick göra de innan. Vad har ni gjort i dag då? själv har man varit duktig och handlat mobil till mormor och sedan handlat mat. Så nu blir de datorn skulle pluggat, men lilla benno och Micke har inte laggt upp de dom gjör i skolan så jag kan inte göra nått;P men men: vill ni veta nått mer som är bra? De är snart Söndag och då ska jag göra en JÄTTE roligt sak=) wiho! hihi a ne nu ska jag ringa E och störa honom lite tror jag! Ni får gärna ringa mig om ni vill de så jag har nått att göra=) Hoppas alla får en bra kväll=)

Love Yah<3


Vi är ute på nya äventyr=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0