Söndag

Och helgen var över! kul?

vad har ni åstakommit denna helg då? gjort nått roligt? kommet på nått bra?

Själv har man på fredagen var jag ju hos läkaren och så hemma med mamm en stund och sedan på kvällen så drog jag tilll karin! MYSIGT! på lördagen så åkte jag matild jkarin och gustaf in till stan vif 12 tiden, så va vi i stan i spöregn till 4, sen blev de hem en stund träffa våra gäster sen drog jag till karin igen och stannade hos henne över natten för att idag åka till vårgårda och kolla på karin när hon spelade match! och nu ska jag äta pizza kolla hästar och kolla film och SOVA! ha en härlig söndag kväll. Tänk inte på att de är skola i morgon för då kommer de inte bli någon bra kväll;)

Love yah<3

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

är du och hon typ ihop?

2009-10-04 @ 22:40:58
Postat av: Anonym

är du och hon typ ihop?

2009-10-04 @ 22:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0