Blääääää

Sitter i skolan, vi har lunch som vanligt när jag bruakr skriva;D haha men men, när vi börjar sen igen så har vi eng med lilla gulliga Ellis, hehe men vi har jobbiga uppgifter men de ska nog gå endå tror jag.Mamma tjatar som ett djur om att jag måste hänga med i skolan, men gud jag gör de, chilla;D Hehe men men, så vad händer ikväll då? själv ska jag... ja va fan ska jag göra? haha men men, jag ska nog hjälpa mamma med något som hon bad mig komme inte ihåg vad men de ska nog lösa sig;D sen ska jag nog träna lite idag igen;D hehe hmm undra om gammla vanliga tränings emelie är tbx;D men de är bra då är jag nöjd med mig själv ska bara få tbx min träning kropp så mår jag prima:) ne nu skaj jag skälla på Jöns så hon kommer till skolan i morgon;D

Love yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0