FREDAG!

snart är de fredags mys, hoppas inte föräldrarna stör. hehe. men men Vad händer ikväll då? själv ska jag hem till Reneé så får vi la se vad vi hittar på:) hihi men de blir nog nic, vad har ni gjort idag då? själv så har jag haft idrott vui gick 5 km och sen hade vi dopp boll=) de va fan roligt. Ja och nu sitter jag är på 20 min rasten och skriver lite, vi har pogram hantering, vi har gjort ett CV till våran APU och sedan fick vi även göra ett som skulle vara om 10 år, de va fan roligt. hehe men jag har juu sån fantasi så de gick snappt och lätt. Ne nu ska jag kolla på lilla Kissies blogg, tycker inte om henne om ni tror de, haha hon är så tragisk så man måste juu läsa:D haha, ne nu får jag göre ett ryck:D hoppas ni får en bra frdag kväll, finns på mobilen som vanligt=)

Love yah <3

 


love<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0