God natt

Heje på er, nice dag idag slutade 11:) så de blev åka med mamma och handla jord sen blev de hem till datorn och sedan träna. Asså fy fan va de va jobbigt höll på att dööö, men jag är juu som jag är när de gäller träning så jag tränar tills jag spyr;D (jag spydde inte). men i alla fall sen blev de hem va hur jävlla hungrig som hälst satt på moppen hela vägen hem och funderade på vad som mamma hade lagat till mig som jag kunde värma efter som hon va på möte i skolan, så kommer jag hem finns de någon mat? NEJ!! åhhhhhh, men men när hon väl kom hen fick jag min mat i alla all så nu är jag trött och mätt=), Och vet ni snart är de lördag:D då blir de foto maraton med Karin<3 sen efter de så blir de MÅDAG!! åhh vad jag längtar ni får veta vad som händer på måndag;D när de har hänt haha. Ne nu vet jag knapt vad jag skriver så de får nog blir kudden nästa, men hoppas alla har haft en underbar dag:) hihi

Love Yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0