Helgen!

Jaha då va de måndag igen! och helgen är över. I freags så va jag i skolan och i stan men Paula Matilda Gaddan Zeb och John, sedan träffade vi Karin Nico och viktor sedan kom även Alexander och hans bror robin tror jag han heter, dom träffade även sina två kompisar som jag inte vet vad dom heter, men de va ass nice:D vi cpade runt lite i stan, vid typ 9 tiden så drog vi och åt pizza och hammburgare, juste vid typ 6-7 tiden så gick Paulas buss hem. Så då blev vi en minder. men de hände typ inget mer denna kväll. JO Alexander de va ass roligt att träffa dig=)

Lördag: Denna dag spenderades men mina vänner i klassen vi va ute i skogen hos Reneé. så jävlla roligt vi hade eller?:O fy fan! men jag tänker inte gå in mer på de här;D haha men de va en lyckad kväll i alla fall=)

Igår: Hände fan ingen ting! för utom att jag konstaterade att jag hade rätt IGEN! jag blir så trött på dig kan du lyssna på mig nån jävlla gång eller? asså de du sa med att du inte visst om du kan lita på mig de kommer upp i bak huvet hela jävlla tiden, jag kan inte sova jag drömmer mardrömmar tack vare dig! jag vet hur du kommer må om om några veckor eller dagar! asså allt har gått så fort jag hänger inte med! De enda som snurrar i mmitt huvud är om jag ska ta imot dig igen när du kommer tbx och är ledsen tack vare henne! jag blir så trött på er!

Nä fan nu orkar jag inte hålla på och dampa om er mer nu. men aja är i skolan har lunch tråkigt som fen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men Emelie vad ska jag göra? Jag orkar inte heller ha de såhär längre.. Jag saknar den Emelie jag hade, och jag vet att det är mitt fel oxå.. Men hur ska jag göra ? Jag behöver verkligen din hjälp.. Snälla?

Jag älskar dig...<3

2009-09-21 @ 13:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0