Helgen

redag: den va fan nice:D roligt i skolan=) sen drog jag hem tilll lilla gulliga reneé, an va roligt vi hade endå och in dator cepade hahaha gud va jag kommer får höra de i morgon! men tack Jöns och dina kompisar för ni hjälpte mig, men jag är lire sur på dig för att du hade högtalare! men jaja den bjuder jag på;D hehe åkte la hem vid typ halv 12, nör jag kom hem så blev de städa lite sen sova.

Lördag: upp tidigt för att städa klart sen drg jag in till stan med karin älskling<3 vi skulle vara med på Borås foto maraton,  hihi såå jävlla roligt vi hade gumman<3<3älskar dig, kommer lite bilder där ifrån! sen på kvällen så va jag med cicci viktor tim coffe och nån mer;D tänker inte skriva om den kvällen mer för a.

Idag: har inte hänt så mycket men v nere på öss för jag skulle fota men de blåste för mkt så dom kunde inte ro ute så då drog jag ner till stan för att träffa Noicolas och karin och lilla gustaf:D hihi så mysigt. Älakr er<3

ja ni vänner finns inte så mkt mer att skriva om min helg, fredag var bra lördag va bra först sen SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG den och söndag va bra vissa delar<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0