Skola

Ja nu sitter jag här i skolan igen och har ingen ting att göra. Väntar på att mamma ska komma och lämna min mobil. Aron om du läser min blogg vilket jag hoppas att du gör. så SKA du ringa mig sen=) bara så du vet de.

Nå så vad händer idag då? Sjäv ska jag hem med Paula och Reneé vi ska bada och basta hemma hos mig. De kommer bli nice som fan. mamma är inte hemma hon ska åka nån stans och byta bil:( jag kommer säkna våran älskade lilla bil:( men men i och med att hon inte jobbar på Gota mer så är den för dyr att bara glida runt i, så nu ska vi han en ful SAB. FATTAR NI??? EN SAB? åhh dom är så fula. Men jag får la stå ut med den med. Jag hoppas att dom hör av sig från jobben jag sökt till så jag kan tjäna lite extra pengar, de hade varit jävlligt gött men aa vi får la se.

Men nu ska jag ut och möta mamma om en liten stund om jag hinner så kan jag ta och skriva lite om helgen haha den va fan ass nice:D aa men nu ska jag dra. Men hoppas alla får en bra dag=)

Love Yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0