Cha cha solten steker livet leker!

Kom hem för en stund sedan från min pappa och hans familj i sthlm:) har varit riktigt mysigt faktiskt:) Saknar er hela tiden dygnet runt, ni får aldrig glömma de! de va som jag sa till ebba igår innan hon somnar jag älskar dig Ebba, glöm aldrig de! Hoppas hon är medveten om de!

Men vad ska jag hitta på idag då? jo snart ska mamma köra mit till stallet ska rida lite hade jag tänkt känner ett stort behov av de nu! Sedan ska jag gymma med Matilda vilket jag med känner att jag behöver! sen ska jag sooooooova! och i morgon så ska jag inte göra något spc joo jag ska till tandläkaren jue-_- ja ja de är sådant man måste göra jue. Vet ni btw? de är bara 4 månader kvar tills min tandstälning är borta:D ni fattar inte hur jävla mkt jag längtar! ska bli såå skööönt!!

Upps nu roppar mamma, måste springa! men jag skriver lite senare!

Love yah<3


Jag älskar dig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0